Thursday, May 21, 2009

Tagged from Azy :)

1)Bekas kekasih saya adalah..

?

2)Saya sedang mendengar..

Bunyi FAN komputer suami saya.. Hujan kat luar!


3)Mungkin saya patut..

Kuruskan badan saya lagi 20kgs


4)Saya suka..

Makan, Masak utk Sang Suami dan Jalan Jalan


5)Sahabat sahabat saya...

Pelbagai ragam tapi semua ROCKS!!!


6)Saya tak paham..

Bila orang tak boleh buat kerja dengan sempurna. Ceh, mcm ah perfect sangat.. =P


7)Saya kehilangan..

tak perasan apa yg ilang..


8)Ramai yang berkata..

Tulisan saya chantek mcm typewriter.. Haha, terima kasih, peminatku =P


10)Cinta itu adalah..

Kurniaan dr Tuhan yang amat indah.. chewah..

11)Di suatu tempat,seseorang sedang..

membelek casing computernya yg baru.. (my hubby lah tuh)


12)Saya akan cuba..

menjadik seorang isteri yg baik, dengar kata dan badan solid molid..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..

Abadi

14)Telefon bimbit saya..

N 73 Music Edition yang numbernya dah tak nampak lagi.. Bila ler hubby nak belanja hp baru ek?

15)Bile saya terjaga..

Saya akan terus tengok jam..


16)Saya paling meluat..

perempuan gedik


17)Pesta/parti adalah..

Pesta : Utk bergembira
Parti : Makan makan minum minum


18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..

Rabbit & Kucing


19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..

Semua seronok lah..

20)Hari ini..

Saya visit customer di Batu Pahat - Muar - Kluang .. Sungguh penat :(


21)Malam ini saya akan..

tidur awal!


22)Esok pula saya akan..

Saya akan visit customer lagi.. tapi kali ini area JB sahaja.. Pheewww! Lega~~


23)Saya betul2 inginkan..

a) Baby Twin - B & G
b) Honda Accord
c) Honda Civic
d) Stroller Baby Cap Quinny/McLaren.. ada sesapa nak sponsor?
e) Increment Super Duper from company
f) Bonus yang tak boleh dikira dengan jari
g) Huh, tamak!


24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..

Berdoa agar tudung yg aku pakai neh tak buat hal.. huh, hampeh! Kat Batu Pahat, dah mcm orang mati laki =P


25)Pusat membeli belah atau arked permainan..

Pusat membeli-belah ler.. arked permainan esok esok bila dah ada anak

26)Makanan barat atau jepun..

Semua sapu terus! But, halal pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........

27)Bilik yang terang atau gelap..

Gelap.. Wow~


28)Makanan segera adalah..

bila nak makan, kena beratur dan kena bawak dulang ke meja sendiri except Pizza Hut!


29)Ayat terakhir yang anda akan katakan pada seseorang..

Thank you!


30)Siapa yang anda ingin tag..

1. Azmah Azis
2. Mimie
3. Hidd Mommy-to-be
4. Kak Azie Ustazah
5. Kak Emy
6. Kak Tijah - baca ker dia blog hingusan neh? Blog dia glemer!
7. Sis Zarin
6. You!

No comments: