Wednesday, April 22, 2009

Pre-Wedding Photoshoot

Kalau orang perempuan.. dia hanya dapat kawen sekali jerk dalam seumur hidup dia (kes jodoh panjang), tapi.. orang lelaki dia boleh kawen 2 3 4 kali ikut yang dia suka (even jodoh pertama dia panjang, lelaki lebih suka panjangkan masalah, daripada kekal setia yang satu)..

Berbalik pada kawen tadi.. aku memang amik peluang habis masa nak kawen dulu. Banyak duit dihabiskan utk persiapan kawen.. hehe, dan aku suka sangat amik gambar. So, aku plan bila nak kawen.. aku mesti ada gambar kawen kt studio (mcm Chinese Weds).. then, amik photographer CS utk Majlis Besar..

Aku kumpul duit mcm nak mati. Siang malam aku kerja. 24 jam tanpa henti demi nak memuaskan hati.. akhirnya, semua nya tercapai.. dan ini sikit drpd 4 album utk gambar kawen.. Aku amik package dr Inspiration .. aku suka dengan make-upnya :))


seksa gitu~~
cherised moments
one of potrait picture


outdoor session - Istana Sultan Abu Bakar, JB


ada gaya model tak??
i luv this pic~

hehe.. masyukk~~

Ada banyak lagi gambar.. tapi ini jerk lah yang dapat upload.. kalau ada lagi, mana tahu ada rezeki.. dapat lah nkorang nengok.. :))

No comments: