Wednesday, April 22, 2009

Jangan Pelik

After get a fully check up that day; aku dapat cuti sakit 16 hari. So, kena lah duduk rumah berehat rehatkan badan, pikiran dan segalanya..
Maka, jangan ah pelik kalau tengok tetiap hari blog neh ada update benda benda yang mengarut :D, oke?
Hari neh masak cencaru masak singgang.. cuma tak letak lada/cili padi.. sebab orang tua tua pesan, jangan makan pedas pedas.. so, aku tak letak ah.. hurm, cuma kurang menyengat ah.. sebab dah terbiasa makan pedaskan...
Aku rasa ubat yang HSI bagi tu ada masalah ah. sebab setiap kali aku makan ubat tuh, aku akan rasa nak muntah dan kepala ada agak pusing ah. Hurm, nak stop ker atau nak teruskan. Pelik betul..
Okay ah, ada benda nak buat.
Cau Cin Cau ~

2 comments:

Azie said...

mmg normallah ..mkn ubt yg kena abiskan tu kan..kita pon dpt ubat tu mcm nk muntah2 mkn..kepala mcm biol jer..teruskan jugak..slh 1 sbb kita gitu sbb dh bleeding bnyk dia bg reaksi mcm tu sbb tu kena rehat secukupnya..tak pa seminggu mmg mcm tu pas tu hilang rasa tu :)

susudalambotol said...

awak memang perlukan rehat. never give up yea :)