Tuesday, March 3, 2009

Emergency : Atok Conet Sakit




Malam tadi lepas balik dr rumah mak, aku terus tidur. Penat sangat. Hubby busy dengan motherboard and processor nya yang baru.

Tiba tiba tengah enak tidur, handphone aku berdering. Adik aku called. Dia cakap, dia kat hospital.. atok conet masuk ward. Dia sakit. Erk.. Jam dah kul 1,30 pagi. Aku cuma kata ok, nak gi hospital dah malam.

Hari neh aku sekeluarga busy uruskan hal atok conet. Doktor suspect Colon Cancer dia merebak balik. Ya Allah, selamatkan lah atok aku.

Aku gi kerja pun takde mood. Esok rumah mak ada Yassin. Aku pun pening. Atok kat hospital. Rumah nak kenduri sikit. Nak kena pikir how nak manage benda benda neh semua.

Doakan yang terbaik buat atok conet.. sure, atok mak rindu dia..

gambar neh di ambil masa trip to Sarawak

2 comments:

susudalambotol said...

uish. atok rock! ;)

+a.z.i.e+ said...

Hehe, yeah very very rock. My department ada family day pun dia join sekaki. Haha