Thursday, July 5, 2012

Pavlova yang mana satu menjadi pilihan.........



Kalau gi KL, mesti aku tak pernah bosan nak hunting pavlova.
Sebab kat JB neh susah nak dapat Pavlova yg ada jual kt cafe.
I mean, nak makan 1 slice sambil minum2, borak2.

Aku ada nampak kat Lavender Cafe, Bukit Indah jual pavlova 1 whole , kecik cinonet...
RM 48 sebijik
Mahal kot... Hehehe...

Utk orang2 JB, kalau nak order Pavlova boleh lah order ngn Izzah from Double N Collections.
Berbaloi baloi :) Aku pernah order goodies pack utk kenduri doa selamat.. semua puji chantek packaging dia. Harga pun boleh tahan murah! :)

So, masa gi KL last month, memang dah set kat kepala nak makan Pavlova kat Ben's & Alexis.
Alhamdulillah, dapat rasa kat dua2 cafe.

Pavlova by Ben's KLCC
Ini rasa from lidah aku lah kan.. Ben's nya ada rasa manis sket... But, Alexis dia mendatar sket, mcm tawar, tapi bila makan ngn buah, kena lah....

Harga per slice lebih kurang jer antara Alexis & Ben's..

Kalau antara dua neh, aku rasa ada lagi yang sedap kot. Kat Serai, Empire Subang. Aku pernah makan tapi tak pulak amik gambar. Hehe, anyway... Pavlova akan jadi kesukaan jugak sbb Amanda suka makan strawberries =)

Pavlova by Alexis, BSC