Friday, May 11, 2012

Review Ho Chi Minh Trip - Day 4 (last day)

Bersiap2 nak balik.. 

Tangan sendiri tak cukup nak bawak beg.. kena hire orang bawakkan.. ceit!

Dah tiba airport.. Dtg Saigon, hanya 3 bag.. sekali balik.. hamik kau...10 bag!!

Hihi, kat airport tuh pakai timbang kat kedai! kesian kan...

Our flight

heehe.. apa lah yang bapak aku buat lawak tuh

Kenapa asyik timbang? Sbb kitaorang x beli excess baggage :D



Overall this trip aku cuma terkilan tak dapat shopping habis habisan kat Ben Thanh tuh sbb memanjang Amanda nangis.. dan aku ada silap kira masa beli kain cotton utk MIL..

Orang Vietnam tuh sebenarnya dah offer cukup murah.. cuma aku silap kira sbb bingit Amanda asyik nangis.. tak boleh fokus nak kira..

14 meter = RM 100 utk kain cotton.
Murahkan? aku gi kira tekan calculator sampai 400-500 hengget .. tuh yg tak jadik beli..
Baru berangan nak pakai satu family semua baju sekayu.. ahaha
Dah nak masuk Singapore, baru aku perasan, sebenarnya murah gile!!!
14 meter boleh pakai berapa dewasa babe? Dah lah bidang 45/60 ... gila!

Boddow gila rasa masa tuh

Its okay, next time nak pergi lagi.. tapi kali neh Amanda tinggal lah ngan my parents.. aku nak shopping gila gila.. Big boss HOD aku pun nak follow.. hari hari dok bising ingatkan pasal Vietnam.. skang tok leh, duit x cukup ah weihh..

Total perbelajaan aku that day - 4 hari 3 malam 
Flight ticket + Hotel Accomodation  utk 3 beranak (aku + husband + Amanda) = RM 1200
Amanda infant kan? tapi harga ticket dia lebih mahal dr kitaorang.. hehe, pada aku still cheap lah.. 4 hari 3 malam tuh okeh...

Kalau rasa nak tanya info, boleh ah tinggalkan komen kat sini.. nanti aku contact balik.. chewahh!!




No comments: