Thursday, August 19, 2010

I believe this so called "Rezeki Anak"


Tapi I believe this so called "Rezeki Anak" .. Why? 

Actually invitation neh dah disclose beberapa hari yg lepas utk staff2 lain. My assistant pun ada called me and asked either I wanna join or not as I was away for 2 days training. Masa tuh jawapan nya, if allow to bring husband and have to pay, I dont mind. If does not allow, also its okay for me.. better kasi chance pada yang lain.

So, after my assistant checking on the rules & regulations everything.. she claimed that management is willingly to open this for staff only. I pun takde hal lah kan... boleh buat plan lain since abah pun off day on that date.

Tup tup datang office hari neh, macam ada kecoh sket pasal invitation neh. Aku buat boddow jer, malas nak amik tahu.... Cuma dengar dengar, ada yang nak pergi tapi takde transport (owh, dia memang suka bab macam neh, makan free dia tak tolak punya) Haha.. takper lah, dia pun bukan selalu makan mewah =P

After lunch, AM jumpa aku and informed that boss suruh aku pergi ke majlis berbuka puasa tuh .. and mgmt allow me to bring along husband..

What??? Wow!!! Rezekiiiiiiii... Hehe, aku pun tersenyum lebar .. tp dalam masa yg sama segan plak dengan yang lain.. =P Huhu, tapi masing2 cakap rezeki baby.. so, tak malu lah nak pergi kan.. haha, lagipun mereka semua ibu mithali .. nak sediakan masakan utk anak2 kat umah yang berpuasa.. Lainlah aku & suami, selalu keluar makan ;)

Hari neh perut lapar giler!! Adakah mungkin sebab so excited dapat invitation to Majlis Berbuka Puasa di Puteri Pacific Hotel??

Hahahaha

Gelojoh bukan? Ahaks! 
 
P/S : Kesian plak aku kat kakak yang semangat berkobar kobar nak pergi tapi takde transport tuh.. Huhu bukan apa, kalau aku gi ngn dia.. Laki aku plak macam mana? Dan siapa nak hantar dia balik ke hujung nun? Huhu, moga dia faham lah..

No comments: