Wednesday, June 16, 2010

Motiff??

from left : Diana Amin, Hajjah Maznah Daud, Me & Mr Ian Kok - Executive Director
  
Masa neh company belanja makan kat semua staff termasuk production worker sebab nak encourage diaorang kerja dengan lebih kuat lagi. Lagipun, asyik belanja staff kat PJ jerk, mana lah adilkan. Haha.

So, sempena hari pembelanjaan neh, our handsome Executive Director, Mr Ian Kok turun dari KL utk bagi speech and nak nengok sapa yang paling pelahap makan. Haha.
Mr Ian Kok neh ada karisma dia tersendiri. Bila sekali tengok, kita tahu dia memang capable to handle company. Dia ngn aku join company pada tahun yang sama, cuma beza 2 3 bulan. Aku masuk July, dia join September.

Masa 1st 1st dia masuk, semua orang kecoh sebab Chief Operating Office (COO) sangatlah good looking. Mungkin masa tuh, masing masing dah boring tengok muka orang orang tua. jadik masuk satu orang yang muka ala ala Pan Asian ( ye ker) semua macam teruja especially Chinese Staff. Ahaks!
Motif aku letak gambar neh?

Motif utama :
1) My expected delivery/due date sama dengan birthday Mr Ian Kok! 30th October 2010

2) Hopefully anak aku esok jadik orang yang bijaksana macam dia, fluent english macam dia, capable macam dia
3) Kaya macam dia. Haha

4) Kenaikan pangkat dia pun express macam aku. Haha.. Setahun aku kat company, aku being promoted and dia pun being promoted .. Then, skang dia dah jadik ED sebab capability yang dia ada tokleh celen orang lain.. good job!!

:)

footnote : abaikan perut aku yang berlapis. haha.. tokleh nak cover masa amik gambar tuh.. malu saya!

No comments: