Wednesday, January 20, 2010

Amarah CTKD - Siti Nurhaliza & Kris Dayanti



Wanita bukanlah perhiasan mata..
Wanita adalah pelengkap di jiwa...
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia...
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata...

Manis mulut lidah kau berapi...
Tanpa sedari hati kau sakiti...
Ku menghargai segalanya...
Namun mungkin kau yang lupa...

Fikirkanlah... Dengarkanlah... Suaraku...
Ku tak bisa hapuskan... Amarah...
Walaupun engkau tahu... Aku mahu... Kamu mahu...
Aku tahu... Kamu tahu...
Dan ku takkan tunjukkanku... Amarah...
Kerana aku tahu... Segala yang berlaku...
Tetap akan berlaku... Dimana kudratku...
Dia yang menentu... Dia yang menentu...

Wanita bukanlah perhiasan mata..
Wanita adalah pelengkap di jiwa...
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia...
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata...

Manis mulut lidah kau berapi...
Tanpa sedari hati kau sakiti...
Ku menghargai segalanya...
Namun mungkin kau yang lupa...

Fikirkanlah... Dengarkanlah... Suaraku...
Ku tak bisa hapuskan... Amarah...
Walaupun engkau tahu... Aku mahu... Kamu mahu...
Aku tahu... Kamu tahu...
Dan ku takkan tunjukkanku... Amarah...
Kerana aku tahu... Segala yang berlaku...
Tetap akan berlaku... Dimana kudratku...
Dia yang menentu... Dia yang menentu...

Yang... Hati wanita terlalu rapuh kau genggami...
Yang... Ingin selalu dimanja dan disayangi...
Ku bukan tagih janji yang kau hancuri...

Manis mulut lidah kau berapi...
Tanpa sedari hati kau sakiti...
Ku menghargai segalanya...
Namun mungkin kau yang lupa...

Fikirkanlah... Dengarkanlah... Suaraku...
Ku tak bisa hapuskan... Amarah...
Walaupun engkau tahu... Aku mahu... Kamu mahu...
Aku tahu... Kamu tahu...
Dan ku takkan tunjukkanku... Amarah...
Kerana aku tahu... Segala yang berlaku...
Tetap akan berlaku... Dimana kudratku...
Dia yang menentu... Dia yang menentu...

No comments: