Thursday, November 26, 2009

Angan Angan Honeymoon

Saya sayang suami saya. Saya teringin sangat nak pergi bercuti berdua. Tapi masa terlalu cemburu kan saya (mungkin sebab saya lawa sangat dari masa tuh) Hahaha..

Sekarang tengah interim audit with our new auditor. Tapi saya sekarang dah pandai buat kerja jahat. Saya amik jerk cuti tanpa pikir hal company. Malas lah. I want to have a privacy life rite now. Sebab macam dah lama tak berbual dengan suami sendiri sebab asyik sibuk jerk. Owh tidak! Keji sungguh perangai~

Jadik, sempena hari malasan hari neh.. saya nak berangan! Haha, kalau tak suka, boleh lah pergi surf benda lain, oke!

Adakah impian ini akan menjadik kenyataan? Haha, mari kita layan..

Saya nak bercuti ke Bali bersama suami.. Sebab teruja dengan Kak Emy yang nak pergi this weekend...



Or, Pergi Bandung and shopping habis habisan.. bestnyaaaaaa



Atau pun.. ke Disneyland HongKong..



Tak pun, pergi Avillion Port Dickson pun dah memadai.. sebab dah lama tak honeymoon berdua.. Auww!



Sekian, berangan saya utk hari ini =P

No comments: