Monday, October 19, 2009

Tahukah Anda??

Macam maca kerja dah aku cuba. Jadik pencacai supervisor canteen, kerani purchasing, sales co-ordinator, kerani merangkap segala galanya dan akhirnya sampailah pada kerjaya sekarang neh.. tapi ada 1 jerk aku nya kerja part time yang tak tukar tukar dari dulu..

Haha.

Aku dah jadik cikgu tuisyen sejak 2004! Itu pun memula tolong tolong mak aku.. at last, sampai sekarang aku masih jadik cikgu tuisyen. Hurm, suka ajar orang, suka melayan bebudak neh.. kekadang sajerk uji aku.. boleh bertukar menjadik raksaksa! =P



Ini sebahagian dari student yang ada.. ehehe, rasa seronok melayan mereka especially Ah Heng.. Chinese Boy yang berat mulut nak jawab kalau bertanya.. macam ada emas dalam mulut.. tapi orangnya cemerlang.. :)
 
Sebab sekarang cuti Deepavali.. jadik ada yang tak datang kelas hari neh. Seminggu 3 kali and bermula 8 malam - 10 malam. Penat ngajar anak orang neh.. tapi pahala besar kan ;)

No comments: