Thursday, October 15, 2009

Bila Batteri Keta Mati di Tempat Kejadian

weih, batteri keta aku kong sey tadi masa nak masuk umah. macam mana neh?

laki aku boleh pulak tadi masa nak masuk parking, dia pi reverse nak masuk bontot keta dulu, then cabut kunci sebab ingat gate bermangga. Huh, akhirnya, terus batteri ferrari aku kiok. Ceh! dah ler tengah bulan neh. sangap lah.

nasib baik hari neh aku terpikir nak bawak balik keta adik aku sebab sok laki aku ada meeting. huh, nampaknya samada emergency leave atau 1/2 day leave ah. nak kena carik battery dulu neh. aiseyman.


tapi tadi memang kelakar giler. keta aku terus tersengguk sengguk tadi bila batteri kiok. laki aku soh aku arrange kan keta, dia tolak keta. aku mana lah gheti neh semua kan. aku buat ikut arahan dia. kalau dia tak bagi arahan, aku buat boddow jerk lah.

the best part tadi, laki aku tolak keta jap kang ke atas bukit.. kang aku tersalah buat.. kena tolak lagi.. dah macam laki bini flinstones! haha. makcik depan umah siap terjenguk jenguk dari umah dia. mesti dia ingat kitaorang neh dah takde kerja agaknya. bila aku ketawa, laki aku meradang plak. Huh, mesti dia ingat aku ketawakan dia. tp sebenarnya aku ketawakan diri kitaorang sendiri.. hahaha. lain kali tukar terus batteri keta bila dah nak nazak. ini dah mati di tempat kejadian, baru terhegeh hegeh.

huh, oke ah. esok pagi nak gi kedai apek buncit kat johor jaya. tukar batteri and tengokkan ekzos sekali. agak agak susah dan lama sangat urusan nya, aku cuti ah esok!

Yess!!

=P

No comments: