Friday, July 31, 2009

Syukur

Thank God! Syukur dengan blood test result tadi, menunjukkan -ve H1N1.. Melilau aku dan suami tadi.. memula pergi People Clinic Jalan Ibrahim, then tengok temperature masih tak turun turun. Haish, hati dah mula susah.. doktor pulak cakap kemungkinan nak dapat tuh ada.. so, kena refer to GH.. after check up, we went to GH..

Waited for half an hour and at last, doktor cakap hanya virus fever sahaja. So, B kena banyak berehat and tidur cukup. Makan ubat - segala gala ubat yang dah diperolehi dr 4 klinik skang neh..

Sat, lagi nak kuar pi hantar notebook si Azmah Azis.. Dia dah nak balik Kelantan. Hari neh aku MC and lepas makan ubat, baru lah rasa lega sket. Lepas neh, makan ubat lagi and tidur.. sebab esok masuk kerja. Orang kerja kira duit kompeni memang ah susah kalau tiba awal awal bulan neh.. esok closing dateline.. sehingga lah 3 hb.. skrg dateline dah tukar.. carried forward utk beberapa hari. Jadik, kena lah aku dan staff2 yang lain bekerja kuat sket.

Hopefully, aku nya kerja takde masalah lah.. boleh settle semua sekali.. kena last checking tomorrow and our target account siap by 3rd~ Haha, kalau dapat achieve the target, ada ler habuan...

So, minggu neh begitu lah busy.. nak kemas umah pun tak sempat.. dengan tuisyen siang dan malam.. kerja lagi.. kesihatan pun terganggu.. dah ler minggu neh filem baru yang dilakonkan pelakon pujaanku dilancarkan.. haish, bila lah masa aku nak nengok neh???


Kepada yang berniat nak datang ke umah aku dan suami tuh, harap harap dapatlah menangguhkan nya dulu. Haha, sabar jerk ah. Sebab dah dijadualkan, kami begitu busy sepanjang bulan August neh.. dr minggu pertama sehingga lah yg terakhir.. So, plan nak datang tuh tukar hari raya jerk ah.. Hahahahahaha..

Pstt.. i kecik atie tau.. company husband i buat trip to Taiwan Oct neh.. tp i tokleh join, sebab tarikh yg diaorang pergi tuh.. i tengah busy dengan management report.. nyampah i! Ini mesti kes nak pekenakan aku neh.. Jelesnya!!! Eleh, tak bestkan gi Taiwan tuh kan kan kan.. laki aku pun bukan pandai cakap cina pun.. eksyen jerk lebeh!

No comments: