Sunday, July 19, 2009

[BUSY] mode

I will be busy for this coming week. My BFF - Azah Bashfari will be getting engaged on this Saturday and another 2 BFFs will be staying at my house this weekends since Friday nite - Gold & Jieja. Initially Gold will be arrived JB around 2 am on the Friday nite and I suppose to fecth her at Larkin.

So, I will be busy cleaning the house this week. I just finished folded all my clothes, and now waiting for the washing machine to stop. Maybe for the next 15 minutes, I will hang the clothes, then I am going to sleep.

Yesterday, I went to florist at Taman Seri Tebrau, my favs shop. Judy Florist. Masa kahwen dulu, order dengan dia sirih junjung and flower basket utk letak kat dalam bilik. Memang chantek dia buat. Lepas tuh, mana mana aunt atau uncle atau kazen sakit.. semua nya soh Judy Florist yang buat kan fruit basket. Memang mengancam..

Actually, aku carik kan utk Azah nya hantaran. Sebab aku, Jieja & Gold memang sepakat nak bagi 1 dulang hantaran.. so, dia mintak buah-buahan.. hehe, maka senang ah citernya.. Masa aku tunang dulu.. diaorang bagi hadiah.. :) Budget dalam RM 150 nya fruit basket.. and aku siap buat special request, utk fruit basket tuh.. tambah Tiger Lily and Roses supaya nampak meriah sket.. lagipun thema dia Black and White (sempena memperingati MJ ker haper? Hahaha)

Dah ada beberapa planning yg kitaorang dah deal.. Hehe, so Tungguuuuu... :)

Esok kerja ! Apa nak buat esok ekk... ? Lalalalalalalala ~~

No comments: