Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu



Happy Mother's Day!

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu buat mak yang amat saya sayangi - Pn Khalijah Yusof. Hehe, saya dan adik adik masih berpikir pikir ttg rancangan hari esok. Hurm, mcm mcm plan nak buat, tp tak tahu ah yg mana satu menjadik.. Hehe, kalau mak dah baca blog neh nampak nya tak sep-raieies lah lagi nampaknya.. Aku suka sangat buat last minutes plan.

Owh, Selamat Hari Ibu juga buat ibu mertua, Pn Zaleha Md Salleh. Hari neh saya akan ke rumah mak mertua dulu. Hehe, sama adil. Memandangkan ada sedara dr Brunei datang, jadik saya akan membantu dia seperti memasak, membasuh pinggan dan berborak. (Huh, tolong masak?? Dah kul 11 pagi masih kat rumah sendiri, ceh!)

So, apa apa pun - Selamat Hari Ibu kepada Ibu-Ibu, bakal bakal ibu, ibu kepada murid - murid dan segalanya lah..

xoxo

No comments: