Friday, May 22, 2009

Saya tak mahu kecewakan Azmah Azis dgn tagged nya


Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini;


1) bff adik aku, mimie
2) seorang yg kuat berdiet
3) kekadang kelakar bengong
4) pandai bergaya skrg neh
5) her english not so bad, huh!

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya;


1)
seorang yang serius tp kelakar =P
2) suka korek hidung ketika memandu/tersekat dalam jammed
3) isteri kpd MOHD KHAIRI BIN IBRAHIM
4) sdg struggle for better future
5) a sarcastic lady.. kekadang ckp lepas, tp tak ingat apa yg dicakapkan
6) siang kerja kuli-ketip; malam jadik cikgu tuisyen
7) kekadang orang gelar saya, Datin! Huh, apa yg nko nampak kat aku sampai nak ckp aku neh Datin? Pelik
8) Memandu "Ferrari Kenari" Merah
9) sedang menghitung duit, masa utk honeymoon yg entah ke berapa kali =P
10) workerholic giler babi and yet too sensitive .. hati tissue!

Anda perlu memilih 10 3 beberape penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.

You! Yer ler, nko ler sapa lagi... peminat blog aku! Haha

2 comments:

azmah azis said...

haha. terharu akak.

kak azie, kite termiss understood. lite igt mirah blk this week. rupenye next weeek! ouh kecewa. maaf lah kerana telah menimbulkan keraguan ok.

+a.z.i.e+ said...

Haha. Takde hal lah.. Kalau nko bersubahat, jaga nko! =P