Thursday, March 19, 2009

in a holiday mood..

dah beberapa hari neh aku sangap betul.. bukan sangap ngantuk.. tapi sangap mcm tak tahu nak buat apa kat opis! Huh, kerja semua banyak dah settle. Tinggal yang tak berapa urgent.. dan takde ah mencabar sangat. Melaikan audit yang sentiasa mencabar kesabaran aku jerk. :p

boss pulak baru balik bercuti ke Langkawi, Taiping & KL.. wah, kemain dia menjeles kan aku.. sepanjang dia pergi bercuti, asyikSMS cakap dah tiba sini, sana.. sales giler giler.. perghh... panas hati dibuatnya!

sabar jerk lah.

neh yang membuatkan aku nak gi bercuti ah pulak. Haha.

Hujung bulan 6 nanti, department aku ada buat trip ke Rompin Beach Resort .Setiap staff bawak family masing masing. Hehe. Bestnya. Aku dah bayar deposit. Ceh, ini lah kali pertama, aku and husband join this trip as suami isteri. Sebelum neh, apa apa trip, aku bawak family aku and husband but separates room. Hehe, tapi kali neh tidak lagi. Yippie!!

Hope everything jalan lancar and nampaknya kali neh semua setuju nak ke sana. Mcm mcm planning dah dibuat. Banyak lucky draw!! Huhu, apa yang penting semua staff gembira setelah penat dengan audit, tax and add-hoc task.

wah, tak sabarnya.. :D

lama lagi nak tunggu bulan 6....

No comments: