Wednesday, March 18, 2009

Congrats, Hidd!!

Tadi petang, sampai jer umah mak dr opis.. adik aku yang bongsu terus berkata,

"Ha, Kak Azie, Kak Hidd tuh dah pregnant 4 weeks 6 days, nko bila lagi?"..

Pergh, terkejut aku dengar berita tuh.. lalu aku bertanya,

"Mana nko tahu?"..

"Eh, aku baca blog dia ah.." adik aku membalas dengan muka berlagaknya..

Fuiyooo, Hidd... Tahniah!! Aku happy dengar berita gembira tuh.. tak sabar sabar nak baca blog Hidd.. tapi sebab ada byk kerja penting.. aku kena settlekan dulu..

Sampai jerk rumah aku, terus menghadap notebook dan membaca Hidd's blog..

Arghh syukur ke hadrat Ilahi, Rezeki Hidd dah tiba... :) Hehe, bestnya!

Aku bila lagi ah nampaknya... Kena berusaha dan usaha lagi.. tapi jangan mengharap ah pulak.. hehe nanti tak dapat ah pulak..

Atau kena loose weight bang 10 kilo dulu, baru lekat kot?? Hehe,,, :D

Hehe.. sometimes aku pun teruk jugak.. boleh aku set the date dulu before rezeki ada. Hahaha.

Aku pernah cakap kat husband, nak beranak bulan 10 - 12, lain lain bulan tanak.. sebab nanti takde orang jaga. Sebab masa hujung tahun, mak aku cuti sekolah panjang.. dan aku ada dayang dayang yang boleh tolong jaga dan tengok kan baby..

Haha, mungkin sebab tuh rezeki aku belum tiba lagi agaknya.. sigh**

To Hidd, I am happy for you.. Jaga diri bebaik.. even we just a blog's friend, i believe there is a chemistry :D chewah ..

Sebab selalunya, masa drive terpikir nak tulis apa kat blog.. tiba tiba topik tuh sama mcm Hidd publish kat blog dia.. ceh, kalau tulis yang sama, takut dikata tiada topik and copycat pulak.. Hehe... pepepun, kita suka kawan ngn awak :)

xoxo

No comments: