Thursday, November 27, 2008

nasi goreng kampung - menu malam neh




oleh kerana hari neh bibik ada dtg umah kemas.. maka bila saya balik, dia sudah masakkan nasi.. saya pun terus terpikir.. nak masak lauk apa eh.. sebab yg tinggal hanyalah saya dan suami.. yg lain sudah chow ke rumah mak saya.. mungkin mereka faham kot.. hari neh khamis malas jumaat.. hahahahaha..


setelah berpikir lama.. saya pun mengajak suami saya ke kedai Q Q berhampiran rumah saya.. round dalam kedai tuh mencarik idea.. dan akhirnya.. saya rasa patut masak nasi goreng kampung ajerk lah.. sebab ikan mcm dah tak fresh lagi kat kedai tuh.. nak g S MART mcm jauh ah pulak.. hehe saya pun dengan cargas nya memilih masak nasi goreng kampunglah.. hehehe


ini dapur saya...

ini sinki saya


ini lah tempat saya masak masak


opss.. nasi goreng kampung saya..




No comments: