Wednesday, November 12, 2008

mood : ok



Today morning started with an addhoc job again... Rasa mcm boring kerja tuh tp nak tanak mcm best ah pulak.. Spot sales people cheat on the entertainment receipt. Sometimes rasa mcm kelakar pun ada.. duit dah beriban berjuta dalam bank.. dpt incentive tak giler banyak pulak setiap bulan.. itu pun masih nak menipu lagi.. ??? Tak ke bedul dan boddow? dan ini lah yg dikatakan tamak.. selfish.. apa yg Tuhan bagi tak bersyukur dan syukur yg buat kerja bangang ini bukan dari bangsa aku.. ehehe :p

Actually aku pun x berapa suka dengan this sales people.. takes for granted and very very the eksyen gila bapak ah.. and today, kantol !! yesss,, this issue has been bring up to senior management.. and i really appreciate if my bossess can take action on this bad attitude asap.. :) bior dia belajar dr kesilapan..

Hari neh hubby saya 1/2 day. Penat sebab dah berapa minggu neh dia kerja non-stop. Hehe, terdengar dengar mcm dia kemas rumah. Haish,, tak sabar nak nengok umah.. Saya? Aku? Hahaha tak tahu kenapa last weekend aku begitu malas sekali.. cuma excited nak masak sahaja.. kemas kemas neh malas.. sebab rasa x bersepah.. cuma suppose i must sweep the floor and mopping the whole house..

Tak sabar rasanya nak habiskan stock take and balik kampung.. boleh jumpa my atok conet.. and my atok mak yg dah semakin hari semakin pelupa tuh.. and the important things is.. nak JJCM.. Jalan Jalan Carik Makan.. hahahah.. bestnyaaaaaaaaa...



Tomorrow UPSR result will be announced.. haha berdebar debar.. berapa lah adik aku dapat agaknya.. nakal pepadah tuh..

Anyway, go0o0o0o0od luck ah yer.. dapat good result bagus jugak.. untung me and my hubby this weekend.. for sure my abah will treat us on special dinner if dpt result best lah.. tp kalau dah result hampeh.. for sureeee my abah will treat us also.. treat nagging all the way back to kampung.. and my mom now in Malacca for course..

Tetiba.. laparnya...

No comments: