Thursday, October 18, 2012

Nota kecil

Rasa mcm nak update status kat facebook begini...

"Kepada sesiapa yang berhutang ngn kami, sila lah jelaskan dgn kadar segera. Dulu hari kamu, kami dah tolong dan sekarang, hari kami. Kami memang sdg diuji.. Bantulah kami.. Jangan lah buat boddow jer.. Hutang bayar lah brader/sister"

Agak2 ada yg kecik hati tak? Aku dah tak tahan dah nak menanggung sakit hati tgk yg berhutang kemain bergaya dgn handphone baru, jalan sana sini (siap gi oversea lagi)... Tapi hutang kami tak bayar2 pun...

Perghhh, pilu nya hati neh, hanya Allah Maha Mengetahui :(

Semoga esok ada sinar untukku dan keluarga.. Amin!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 comments:

ak yuyunz said...

saya pun ada orang berhutang tapi buat tak tau je.. bukannya sket-sket.. tapi kita pulak yg naik segan mintak.. :S

Ann Hani said...

azie.. aku xde hutang ko kan?

+a.z.i.e+ said...

ak yuyunz : tuh lah pasal kan! kita tgk dia beli memacam, rasa geram jer. Asyik gi jalan, makan tempat best2. yg kita bagi pinjam neh, makan ntah apa apa jer :(

Anne : Hihi, takde lahh.. :D