Thursday, October 13, 2011

Welcome 29th years old..

... A final year to enjoy the 20s moments...

Cukup terharu sebenarnya, dlm keadaan tgh betul2 diduga neh, ramai yg ingat birthday aku.

Rasa betul2 terharu dan sokongan dr kengkawan semua menyebabkan aku masih kuat di sini.

Kalau ikutkan, hari2 menangis. Sebab dulu apa pun benda nak buat, suami kuat utk tolong. Suami ke depan dlm segala hal, tapi tidak lagi kini. Skrg semua kena buat sendiri.

Contoh mcm tadi, Amanda kena asthma and dia meragam nak tido. Puas memujuk parking tepi highway, tetap x jalan. At last, aku yg menangis.

Arghh, tak kuat sebenarnya aku neh. Pi jumpa doktor pun sensorang + amanda. Husband dok dlm keta sbb takde wheel chair. A bit tense sampaikan doctor pun boleh realized.

:(

Anyway, thanks for the wishes! Ada byk ucapan yg buat aku terharu + nak nangis di opis tadi.

Aku sayang semua *hugs*


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Qasfirdaus said...

baru aku tahu umo kau 29.

happy birthday kakakkk. HAHAHA

:)

+a.z.i.e+ said...

Haha, age is just a number okeh..

:D

Thanks for the wishes, sis!!

HAHAHAHA