Monday, April 18, 2011

Weekend Activity (Kalau boring, jangan baca) hehehe

Sejak akhir akhir neh, saya begitu busy dengan kerja. Baru nak align balik setelah berbulan bulan tinggal dan busy dengan wedding, akhirnya, barulah terasa yang hati neh semangat kerja. Haha.

Tapi,
Walaupun busy, jangan lupa.. saya dah ada anak! Hehe, kadang2 masa buat kerja rasa boring sebab rindu kat anak. Tuh yang x sabar nak balik. Hehe,

Jadi minggu neh, saya balas dendam sket. Saya spend time dengan cinta hati saya, Anak &Suami, dan ada lah 2 3 askar yang ikut. Hak hak haks
Hari Sabtu saya ke CS, Bazar Karat JB dan Ahad semalam, pi hunting baju konvo adik saya. Wah, memang penat tapi seronok.. sebab husband datang after scram ride dia. Hehe, 

Skang neh amik gambar semua pakai BB, camera dah ntah ke mana. Senang pakai BB sebab amik terus upload pi FB. hehehehe, jakun sey! tapi gambar x berapa clear lah kan..
As long as ppl can see and i can share how my day being spend out, dah cukup..

Let's enjoy the weekend babe!
 Skang pepetang weekend, activity di Istana Garden.. nak kurus kan? hehe, sambil tuh latihan naik stroller. Tapi minggu neh, penat sket sebab Cik Mem Besar takmoh naik stroller. Jadik mummy kena dukung.. pergh! semput giler... semangat badannnya..

 Neh nak gi bazar karat JB.. ajar Amanda pakai sweater. Dah lama beli, tapi tak pernah cuba. Baby Guess siap hooded. Nampak cute. Hehe, aku yg terover kot..

 Aktiviti di hari Ahad. My sister, Mimie Amirah buat ice cream cake sempena birthday dia. Haha, sedap!

 Aktiviti hunting baju konvo.. Masa neh kat Plaza Kotaraya, test naik stroller yang neh.. Nampak okay sket.. sebab ada bar bumper.. so, she feel secured.

 Eleh, pandai amik hati Tok Ummi.. padahal nak mintak Tok Ummi dukung.. 

 Baju dah gelebeh.. nampak *tut* .. tak malu 

Akhirnya, Tok Daddy terlelap kat Euro Moda Angsana.. Hehe, kepenatan melayan cucu..


Opss, sorry lah sebab akhir2 neh.. banyak entry pasal anak anak anak.. hehe, nanti kita citer lain eh.. 
Bye! Nak buat kerja..
 

No comments: