Monday, October 11, 2010

Tahukah Anda?

Tahukah Kamu bahawa ...

  1. Saya belum bersalin lagi.. hehehe.. neh dah masuk minggu yang ke 38 .. owh yeah!! Dalam waktu berjaga jaga neh
  2. Di kala saya tgh mengupdate blog neh, baby dalam perut tgh berdancing sakan.. sambil mengeras ngeras.. Auww.. seksanya..
  3. Saya dah basuh baju baby .. bukti nya .. ada dalam facebook.. sengal lah tokleh upload dr i phone
  4. Saya dah amik tilam kekabu saya dari Anggun Flora .. hehe cun! cuma nak kena tambah sket bantal peluk
  5. Skang saya tgh busy audit .. kalau boleh, saya nak settle audit before pergi maternity leave.. Hahaha
  6. Saya dah berjaya buat Consol Sales !! Setelah nangis berhari hari :(
  7. Barang barang pergi hospital, saya dah masukkan dalam beg. Saya dah asingkan utk bawak ke labour room sahaja
  8. Suami saya sedang berdengkur skang neh.. sebab kenyang makan dinner di Yew's Cafe tadi
  9. Semua orang dah mula wish birthday saya di muka buku .. terharu sey!
  10. Saya dah beli barang barang jamu dan set berpantang di Pekan Parit Raja. Murah dan berbaloi .. Asli!
  11. Saya pinjam bengkung dari kazen saya.. hihi muka tak malu. yawww~~
  12. Barut & Bedung di hadiahi dari anak buah saya.. terharu sebagai boss! hehehehe
  13. Boss saya dah balik dari Europe trip .. dan birthday nya pada 24/10 neh .. dia pakai keta baru ..
  14. Hari tuh baby saya mcm less movement, saya buat check up jantung di Puteri.. Alhamdulillah okay :)
  15. Saya dan suami dah pilih nama baby .. now time for baby to choose his/her best date to see the world :)
  16. Masa mula mula pregant, ramai cakap akan dapat baby girl.. tapi bila dah penghujung nak beranak.. ramai pulak kata, perut pregnant neh, nampak mcm lelaki .. aduhai
  17. Saya dah beli banyak baju baby .. dah ada gambar butterfly & flower.. kalau lelaki mcm mana???
  18. Saya dah beli barang mandian baby .. giler semangat!
  19. Baby cot dah pasang .. warna merah menyala
  20. Charger camera saya hilang .. tak tahu letak mana, sebab tuh tak pernah upload gambar lagi .. 
  21. Saya dah decide nak beranak di HSA .. ceh! tapi masih pujuk encik suami temankan.. 
  22. Saya dah banyak kali mintak maaf dengan encik suami, lepas tuh gaduh semula. haha Jahatkan??
  23. Last saya jumpa bestfren saya masa bulan puasa hari tuh.. raya pun tak jalan ke mana..
  24. Kadang2 baby mengeras ngeras buat rasa nak bersalin, tapi takut gi hospital, sebab taknak misi kata saya mengada ngada
  25. Saya suka korek hidung! Haha  .... =P

2 comments:

Orked said...

eh, comelnya baby niiii.....

hai adik zara amanda!

+a.z.i.e+ said...

Hi, Orked & Seri

Awak berdua pun cute.. Nanti boleh geng dengan adik Zara :)