Sunday, April 11, 2010

Family In Law's Gathering - Bob's Homestay Resort

Date : 27th March 2010 - 28th March 2010
Venue : Bob Homestay, Johor Lama, Kota Tinggi, Johor

Family In Laws Gathering
 
We arrived there around 2.30 pm and the weather was so hot but yet the scenery was so beautiful

Peaceful & Greenish

After taking our lunch which brought from home, I followed my husband to join his brothers, uncle and father fishing at the nearby jetty.. Adam happy kejar ayam..

My husband was on the "confinement" mode .. So, dia boleh tengok orang memancing sahaja

Ini 4 orang memang hantu memancing..

Ek eh, Dania & Auntie Azie dah sampai dulu..

One of Bob Homestay's chalet.. we stayed the biggest chalet called Lodge which cost approximately RM300 comes with 4 twin beds & 2 single beds - Double Storey House (no picture)

Kalau nak pergi memancing kat kelong.. naik dari Jetty tuh.. RM 20/head for 1 day (24hrs).. According to my BIL, memancing kat situ pun seronok jugak..

My husband hanya jalan disekitar tuh sahaja.. kesian dia! =P

My FIL happy dapat ikan buat kali pertama .. Ikan Sembilang

My FIL sedang menjaki kan Angah Jantan

Datin Seri Mazlina baru sampai ke lokasi memancing

Banyak nya peralatan memancing nya..

Sedang memerhatikan port memancing ..

Wah, my BIL, Afiq pulak dapat ikan.. ikan bolos..

Muka orang bengang .. sebab mancing tak dapat ikan dari tadi

Kemain gembira Datin Seri Mazlina sebab dah jumpa port memancing di atas bot =P

My MIL yang takut duduk atas jetty .. hehe

The camerawoman

My BIL, ET dapat ketam! Besar pulak tuh..

My husband yang hanya pusing2 with camera sahaja.. haha

Orang kampung lalu naik bot

Kalau u all nak stay kat Bob's, boleh duduk kat chalet without dinding ni .. RM 75 which called Balinese :)

Tak habis habis dengan camera

Awat Angah Puan pikir tuh? Berkerut nya.. mesti tgh pikir nak masak apa malam neh?.. hehe

Datin Seri Mazlina bersama anak anaknya ..

Kalau u all nak exercise, kat sini pun boleh .. menghadap laut

On that night, kitaorang buat BBQ ..

Bakar banyak makanan, tapi aku tak sempat nak amik, sebab dah kelaparan.. hehe..

Penglipurlara

Inilah adik beradik my husband =P

Kalau u all nak stay kat tempat neh, boleh click the following links



No comments: