Sunday, March 7, 2010

Tak pernah di buat orang lar

Bila tiba hari Ahad, sudah pasti aktiviti penuh menanti aku dan encik suami. Kali neh, teringin nak makan nasi ayam. Cis, last last makan kat BBU. Boleh lar.. mcm terlebih bawang putih jerk.

Lepas makan, calo pergi GSC Leisure Mall sebab encik suami nak tengok citer neh..


Citer nya mula kul 2.40 petang, so sementara nak menunggu tuh, boleh plak encik suami nak karaoke plak. Tempat baru and not bad. Lagu lagu pun tip top. Recommended.

After karaoke lebih lebih, aku dan ecnik suami pun bergegas lah ke GSC nak tgk movie. Aku memang dah plan nak tido sepanjang movie tuh sebab malas nak tgk citer yang memeningkan kepala neh. Tidur lagi baik...

Tengah aku syiok2 tidur, tetiba bunyi "TUP".. 

Semua gelap dan dengan screen screen kat depan tuh semua gelap.

Ler blackout rupanya... Haha, haru betul!

Tunggu punya tunggu, at last GSC refund duit kami semua. Ceh!

Agaknya orang yang tgk Niyang Rapik mcm mana lah agaknya ek.. Potong stim betul.

Memula tadi dah plan dengan encik suami, lepas tgk movie nak pekena satu lagu yang tak dapat nyanyi tadi.. Sekali blackout, hancus program aku..

Selama aku bercinta dengan encik suami, memang GSC lah tempat kami menonton bersama. Bila dah kahwen, tukar ke TGV sebab dekat ngn umah.

Sekali hari neh pergi tengok setelah 2 tahun tak jenguk.. boleh black out plak.. tak pernah dibuat orang! =P

Kempunan nak nyanyi lagu Kak Long Nyah Kantin aku.. 


Khas utk peminat Kak Long..


kah kah kah!

No comments: