Thursday, February 4, 2010

Bukan mudah utk sampai ke tahap ini...

Syukur Alhamdulillah, I am being promoted to Senior Executive; one step ahead this year.

Ini semua atas usaha, penat lelah and sokongan dari semua pihak; kalau takde tuh semua aku tak sampai ke tahap ini.

Especially my husband, my family, in-laws and absolutely from my boss and my team mates.

Nak kata suka pun tidak, nak kata tak suka pun tidak.

50 - 50

Apa yang pasti, tanggungjawab bertambah and I am looking forward on the great challenge this year. Sebab aku tahu, bila dah ada position one step ahead, management akan review performance aku setiap bulan and aku tak nak tertinggal satu pun... biar semua seiring dan aku dapat capai apa yang management nak kan dari aku... 

I have to be a good team player.

Biarlah apa yang majikan bagi tuh berbaloi dengan pulangan nya.

I have my own planning for my team and semua nya ada in my mind. Cuma skrg tengah tunggu audit settle and aku akan buat planning tuh semua. Hopefully I can guide my team until to the maximum level.

Bukan mudah utk berada sehingga ke tahap ini  apatah lagi dengan dikelilingi orang yang "berkulit putih" mcm saya neh.. Auww.. Kulit sama putih.. tapi hati lain lain. Harap harap kekal di sini dan biarlah ada 1 Melayu di kalangan mereka..

Dear Readers,


Kalau ada apa apa yang salah selama ini atau pun tingkah laku yang menjengkelkan.. Maaf kan saya. Kadang kadang sebagai manusia tak perasan pun benda benda mcm neh... Sometimes terbawak bawak dengan stress kerja yang tak pernah habis.

Apa pun, saya cuba utk berubah...

Doakan yang terbaik utk saya dan suami.

:)