Monday, December 14, 2009

Saya dah...

DISCHARGED!!!

Yeay!! Uhuks, tapi ubat painkiller yang doctor bagi tuh kan.. dose dia tinggi sangat lah.. Bila makan asyik dizzy and akan tidur sepanjang hari.. mungkin dia tak nak saya rasa sakit kot. Tapi, saya tak selesa lah pulak. Macam jadik bahan eksperimen dia lar.

Saya dapat cuti saket 10 hari. Hurm, kali neh kena rest betul betul.. sebab tak nak sakit lagi. Kesian orang yang tolong saya buat kerja tuh.. nanti mereka ingat saya amik kesempatan. tapi saya memang betul betul sakit neh.

My urine dah jadik macam warna nescafe o sebab tuh kena admitted. Ish, sakit nya hanya Tuhan sahaja yang tahu. Saya risau jugak .. sampai ke hari neh..

Okaylah, saya nak rehat :)

2 comments:

Tijah said...

owh! get well soon...

+a.z.i.e+ said...

Owh, thank you, Kak Tijah :)