Monday, December 28, 2009

Dah ada coverage dah!

Tada... aku dah balik dr tempat yang takde coverage tuh..

Ahaks! Bukannya takde coverage, cuma aku malas nak bawak notebook sambil berjalan. Tak syiok. Nanti hati susah plak. Tinggal kat hotel salah, tinggal dalam keta, takut kena pecah. Last last ha tinggal jerk lah nko kat umah. Senang hati aku nak berjalan!

Hehe.. actually dari hari tuh aku nak pergi Terengganu.. tapi banyak anasir anasir jahat suka tolak mentah mentah cadangan aku.. setan betul.. haha.. nak pergi tempat Islam Hadhari pun tak mahu.. ke Genting Highlands nko nak pulak eh nyah!

Actually plan nak ke Kuantan jerk. Duduk duduk kat Hyatt, kat Teluk Cempedak.. tapi memandangkan dari Kuantan ke Kuala Terengganu hanya 200km sahaja.. Harus! Harus pergi neh B.. terus berdesup.. Tenang dan aman hati aku bila dapat pergi Pasar Payang! Haha

Eh, apa plak Pasar Payang! Salah!! Teet! Tenang hati aku bila pergi kat sini..

*

*

*

*

*


maaf, gambar tak lawo sebab pakai handphone camera.. digicam aku yang canggih tertinggal kat JB.. boring betul.. tak dapat amik gambar bogel.. Opsss! Terlebih sudah =P

So, aku bertolak dari hari Jumaat after Maghrib.. dan bermalam di Kuantan.. kat Duta Village Chalet (tak best pun) .. Horror! Tapi, tidur jerk lah.. Then, the next day, kami headed to Kuala Terengganu and stay at Primula Beach Resort (Recommended)! Syiok!



Breakfast dia, Nasi Dagang and Pulut Kuning siap rendang! Nyum nyum nyum. Syiok tepi Pantai Batu Burok and very windy. Dekat ngn Pasar Payang..

Ok, nak ampai baju setelah cuti panjang. Nanti citer lagi =P


2 comments:

Azie said...

yup...kita pon dh stay 2- 2 tmpt tu..duta village..kompem x mo p sana lg hihihihi..primula tu mmg tmpt biasa kalu p tganu hiihihih...bestt

+a.z.i.e+ said...

Hehe, Betul betul betul (Upin/Ipin) Hehe :)

Primula is the best.. but Duta village is the hampeh! Haha..

Rasa mcm nak jalan lagi! Uwaa.. budget nya pulak =P