Tuesday, November 3, 2009

Bye Bye Ferrari ku :(

Yuhuuuu.. hari neh aku tak kerja. Sebab malas nak ke bandar menguruskan sesuatu. Hehehe..

At last, my husband and I dah decide which we need a changes.. Kekadang benda benda macam neh kena lah berani dan usaha utk mendapatkan sesuatu.

**Pheww**

We have decided to let go our ferrari :( wah, memula nak buat decision tuh macam payah bebenor lah. Sebab ada pro and contra nya. Lagipun ferrari aku tuh dah 5 tahun aku pakai. Dari aku bercinta, sampai bertunang hinggakan berkahwin dan sampai la sekarang.. ferrari aku tak henti henti berkhidmat.

Terima kasih, ferrari kenari! Hahaha

Sementara tengah ada harga, better we let it go and sebenarnya mileage dia pun dah over 100km.. rasa macam tak larat dah keta tuh. Itulah keta gi kerja, itulah keta gi jalan, itulah keta gi hantar coconut jelly and itulah keta ulang alik JB-KL-JB. Kasihan ferrari aku..

Lagipun sejak akhir akhir neh, dia banyak sangat meragam. Mungkin dia dah tahu niat murni jahat aku laki bini kot. Haha. So, lepas neh kitaorang dah takde keta dah. Naik motor jerk lah.. Seronok sket kan. Mesra gitu.



Tinggal kenangan jerk lah lepas neh...

:(

Okey, nak calo ke bandar!

No comments: