Friday, September 11, 2009

18SG : Kanak-Kanak/Ibu Mengandung Dilarang Jenguk Sama Sekali


Pada 09-09-09, semua orang berebut nak anak mereka lahir pada tarikh yang chantek tuh, tp aku takde maknanya. Tarikh tuh aku decide nak buang ketumbuhan yang ada kat dalam hidung belah kanan. Dia dah blocked oksigen masuk lebih dr sebulan.. after finished up all my urgent task, aku inform boss (eheks, muka dia tak puas hati, sebab aku pergi tergesa gesa) .. so, aku pun pergilah mengadap sepital. Tuh, gambar atas, baru dapat katil. Hati berdag dug dag dug..


My Bed Number : 467


Tahu tak kat mana??


Dah get ready nak masuk OT.. still main SMS


Tag nama - takut tersalah operate nanti..


Muka after operation. tengah menahan sakit.


Itu dia my nasal polyps yg dibuang masa operation.


Banyakkan.. kali neh warna dia putih.. macam telur sotong..


Ada yang bulat, ada yang panjang..


Kenapa ah boleh ada ek?


Dari bontot botol..

No comments: