Wednesday, May 27, 2009

Update for Tuesday & Wednesday

1. Nak kata busy, kat opis busy lah jugak. Sedang berusaha settlekan pending job for domestic teams. Ada benda nak diselesaikan. Hopefully berjalan lancar.

2. Boss aku takde 2 hari neh. Hari neh and esok. Meeting kat PJ and dengar dia nak sambung cuti Jumaat. And akan berjumpa balik, next Monday. Owh, closing time..

3. Suppose nak kena prepare for closing..

4. This week busy dengan personal life. This weekend ada kenduri kat rumah my parents-in-law and as menantu yg sungguh baik lagi jelitaaa.. Hahaha.. kena lah aku menolong.. kopek bawang, halia, kunyit dan sebagainya.

5. Esok nak collect barang dr Cosway. Eheks, saya jual Cosway di kalangan relatives & friends.

6. Saya rasa malas nak bekerja mungkin kepala saya dah mula ting tong

7. Oh yer, this weekend too, my bff masa secondary school getting married. Owh, baju kat dobi belum amik. Nak pakai masa wedding reception dia.

8. Minggu neh saya ada banyak jemputan. Begitu jua, pada tarikh 5 - 7 June. Saya ada lebih dari 10 jemputan. Owh, tidak!

9. Rasa nak masak kek batik lagi tapi tak tahu nak buat bila.

10. Saya rasa sebak bila ada kawan menceritakan masalah rumah tangganya tadi. Patutlah dia kurus. Ingatkan sibuk berdiet sepanjang maternity leave. Rupanya sedang makan hati.

11. Saya tak mampu nak kawal nafsu makan saya lately. Apa yg patut saya buat?

12. Okay, lagi setengah jam nak kul 12 - sama dengan No entry ini. Maknanya, saya kena tidur.

xoxo

No comments: