Sunday, May 31, 2009

Selamat Pengantin Baru - Masni & Akmal

Selamat Pengantin Baru buat Masni & Akmal

Hehe, di kala aku sibuk menguruskan kenduri kat rumah mak mentua.. aku sempat menghadirkan diri ke Majlis Perkahwinan my BFF kat Taman Pasir Putih, Pasir Gudang. Huhu, ini semua kententuan Tuhan.. Akmal dulu satu sekolah ngn kitaorang masa Form 1. Kalau tak silap, masa Form 2 dia pindah ke KL dan kitaorang pun takde ler contact contact. So, Masni memang tak berapa perasan kewujudan Akmal masa sekolah dan tak kenal pun. Sampailah, Masni further study kat UITM Segamat.. dia terjumpa si Akmal dan terjadilah bibit bibit percintaan.. Hehe, bila dia citer kat aku.. aku tergelak besar.. sebab aku kenal ngn Akmal dek kerana 1 sekolah agama dulu.. Hehe, and now dah jadik husband and wife pun. Masni akan duduk KL lepas neh.. masa nak isi borang nikah hari tuh, kecoh bangat. Tetiap hari telepon tanya aku dr KL macam mana nak buat.. Aku pun selalu temankan Mas lunch kalau dia ada side audit di Pasir Gudang.. At last but not least, I am happy for both of you.. :) Nanti kat KL aku carik nko eh..

xoxo


2 comments:

azzy said...

masni...budak klass acc. kan?
akmal....mcm pernah ku lihat tapi di mana ya???if i'm not mistaken dia ni classmate aku masa skola agame dulu kan???kecilnya dunia ye

+a.z.i.e+ said...

Azzy : Masni dulu akaun eh? Rasanya dia masuk sekejap jerk. Pastuh, dpt masuk Teknik Perdagangan.. ;) eheh, Akmal bekas orang Taman Rinting rasanya.. then, pindah gi KL. Jodoh mereka kuat.. =P