Tuesday, May 5, 2009

Saya Suka Hari Selasa ..


Sebab hari Selasa saya tak perlu mengajar tuisyen selepas bekerja..


Jadik, saya boleh masakkan utk suami saya.. seperti lauk ini.. hari ini saya masak Ikan Pari Gulai Lemak Cili Padi.. utk makan malam :)

Itu dia suami saya.. hehe, gambar ini diambil sempena dia tambah nasi buat kali ke 2 ;p

Jeng Jeng Jeng.. ini nasi yang ditambah kali ke 2 yer .. Pstt.. beras Songhe (promote seyy)


Hehe.. nampak nasi nya yang dilimpahi kuah gulai tuh.. lalu digaul..

Dan kemudian.. nyum nyum nyum..


Muka yang amat berpuas hati..


Huhu.. dan ini.. pinggan saya, si tukang masak a.k.a isteri orang yang kuat makan kat atas tuh :D

3 comments:

azzy said...

i saw ur hubby's photo before n after kawin....
no wonder la he's getting chubby...
the wifey pandai masak ghupenye.....

the principal said...

kalau org Melaka, ikan pari selalu masak asam, jarang masak lemak cili api. Kat sini pun sama but ikan pari always my fav ditambah pulak masak lemak cili api; mmg menyelerakan...

+a.z.i.e+ said...

Azzy : Hehe, betul yg nko ckp.. badan laki aku naik mendadak betul.. kengkawan ngn sedara mara terkejut tgk perubahannya :D takdelah sedap sangat.. kekadang terlupa jugak sikit sikit ..

Kak Emy : Ikan Pari Asam Pedas pun sedap jugak.. tp kalau lemak cili padi lagi best kan.. lagi-lagi kalau letak belimbing buluh.. fuh, mengancam rasanya.. :D