Monday, May 4, 2009

1st day at office

Huh. Hari neh gi kerja berimej baru. Lain dari yg lain. Hijrah. Lagi pun dah tua.. banyak benda kena berubah. Hehe.. ye ker?

Kerja boleh tahan banyak.. tapi uruskan sikit demi sikit. Lama tak kerja, mcm dah tak pandai nak guna system. Boleh buat lawak pulak, aku terlupa password system aku! Huh.. terdiam sekejap aku. Pikir punya lama.. baru teringat.

Makin tengahari.. badan aku makin panas. Mata berpinar-pinar. Rasa mcm nak terbakar. Kepala sakit ya amat. haish, nak demam neh. semacam jerk.. baru naik kerja, dah demam ah pulak. hurm, tertangguh lagi ah gamaknya nanti.

ini pun masih panas lagi badan. ingat nak gi check up ah. sebab demam neh berlanjutan dr khamis lepas sampai ke hari neh. Hurm, kenapa agaknya eh?

kenapa badan aku tak kuat ek.. asyik sakit ajerk :((

No comments: