Sunday, April 26, 2009

Materials or Just to keep the mouth shut?

Semalam mak aku ajak gi Singapore pi umah adik dia yang Chinese tuh (mak aku adpoted to Muslim Family since born lagi).. So, aku and B pun join ah sekaki. Sebab memang seronok nak gi umah dia sebab last we went there masa 2007 kot..

We reached there around 9.00 pm.. borak borak.. and then aku gi ah tengok apa yang adik aku buat dengan anak aunty aku tuh, Pearl (pompuan oke!) .. wow, masuk jerk bilik dia, penuh dengan girls accessories.. gambar masa dia and gi holiday and a cupboard of perfumes!

Huh, yang aku sentap dengan dia.. dia baru jerk 13 tahun, sebaya ngn adik aku yg bongsu.. but, dia dah ada collection of handbags from LV, Dior, Coach etc.. yg baru release to the market, dia dah ada. Original. (Maybe S'pore terlalu up-to-date)Aku tanya dia, bila dia pakai bag bag neh semua? Dia jawab, masa outing with some frens or dating! Haaa... terkujat and sentap aku...

Dia neh anak tunggal and my auntie is a super busy lady dengan business dia.. so, parents semua busy.. aku rasa utk menebus ke-busy-an dia, dia belikan anak anak dia materials yang sungguh havoc neh.. tapi pada aku ah kan, duit tuh tokleh beli kasih sayang.. kesian gak ngn dia.. mcm mcm dia ada.. tapi masa ngn parents mcm limited pulak.. bila kitaorang datang, mulut dia tak berhenti bercerita :)

Pada aku ini semua.. Just to keep her mouth shut~ or perhaps, its a gift from supplier to her mother for the sales achievement. :p

No comments: