Sunday, January 25, 2009

Musnah

Apa projek cuti cuti neh? aku ngn abah dah baiknya plan nak g Pantai Timur eventough hati mcm berat nak gi.. suppose, skang neh aku mesti dah sampai kat Kuantan.. tengah enak menikmati angin sepoi sepoi bahasa di Teluk Cempedak..

Ceh, tapi itu semua khayalan semata mata.. apa yg di planning semua dah musnah! Musnah sama sekali.. aku akan ke Kolumpo esok. Memandangakan anak kesayangan bapak.. si bujang sorang tuh akan balik dr Kuching.. so, kami sekeluarga kena lah tunggu dia.. hurm.. delay 1 day.. so, nak ke Pantai Timur tuh cancel lah.'

Kami akan lepak di Kolumpo selama beberapa hari untuk menyelesaikan agenda/misi kami iaitu Jalan Jalan Carik Makan.. hehe... aku dah booked 1 service apartment - 3 bedrooms. Nampak mcm best. Malam tadi kul 2 pagi, aku book Crown Regency.. tapi nampaknya kena lah kensel.. sebab ada 1 tempat lagi amat menarik.

A local girl kawen dengan mamat Australia neh buat service apartment yang harga nya amat affordable utk para pelancong oversea and inbound mcm kami. We will stay di Maple Condominium. June & Peter neh pernah keluar dalam magazine TRENDS - Homes & Apartments. Basically nampak ok.. so, tunggu next post.. aku akan update how this place.

Sejak dah kahwen neh.. aku more intrested to Service Apartment instead of hotel. Kalau jalan berdua, mungkin kami ke Concorde.. tapi sebab ramai yg nak join.. kena amik service apartment.. sebab senang nak gather.. senang nak bercekau.. senang nak bergurau.. and everything is senang lah..

Hope everything will be fine... :)

To those who interested to this service apartment, you may view this for further info
http://www.junesapartment.com/

No comments: