Wednesday, December 24, 2008

Yippie!! I'll be going for holiday today ~

Yippie!! I'll be going fpr holiday today.. hehe, at last my boss approved balik my leave.. hehehe.. and aku dah settlekan semua kerja aku semalam.. stay kat opis sampai kul 8.30 malam semata mata nak settle all the audit requirement.. and the auditor also mcm paham setelah berulang kali aku kata yang aku bakal bercuti dr 24hb December 2008 - 29hb December 2008.


Apa yang aku plan pada entry yg lepas, semuanya dah terkubur.. and today we had a new planning lagi.. semalam my husband sampai dr KL jam 1.30 pagi.. then, hari dia kena dtg opis nak distriubute notebook kepada beberapa auditor and then, we chow to Muar, as my family members will await for us there..


Once reach Muar, we will headed to Ipoh and have a lots of stop bunch for eating! Haha, nama pun jalan jalan carik makan.. so, banyak lah tempat persinggahan..


I did search for hotel in Ipoh and unfortunately all fully booked. Malas nak cakap.. cuma plan skang.. walk in sahaja.. redah sahaja.. kalau takde... duduk ah kat tepi jalan.. hehehe..


So, doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik.. and this is the time for me to release tension!! Hehe, adios!


No comments: