Saturday, November 22, 2008

Non-stop eating

Blurpp!! Alhamdulillah.. non stop eating .. from morning - nite..
Baru lepas dinner.. kat 1 kedai tom yam near to Dorsett Hotel.. quite cheap!
Kenyang giler ah neh.. before that went Jusco.. shopping barang dapur sikit.. layan mak aku nak kumpul point JCard dia kan..

Yeaaaa.. esok ahad. hari lepak dan mengulit bersama husband seharian di umah. Planning.. planning nak buat apa eh esok..

  1. Nak g pasar.. nak beli lauk utk masak lunch
  2. Nak g Q & Q .. nak beli keledek putih
  3. Nak masak kari kepala ikan
  4. Nak buat kuih keria for hi tea
  5. Nak kemas dapur
  6. Nak lipat baju
  7. Nak pastikan semua barang ada.. sebab mak adeq nak dtg next weekend
  8. Nak basuh baju
  9. Nak ampai baju
  10. Cleaning my house
  11. Tukar handbag Guess
  12. dan apa apa yg patut

Wahh.. panjang nya aku nya list.. hopefully dpt buat tuh semua esok.. dengan berjayanya! Hehe, nanti gue upload gambar kuih keria gue yer..

Supposed masak hari neh..tp sebab ada pulak yg mengacau.. ajak g Jusco plak.. planning ku hancus! Esok tiada bagimu.. aku mahu buat kerja.. nanti orang dtg umah.. pelik nengok umah aku berselerak.. heheh...

Till then, see u tomorrow lah eh!

Bye

No comments: